Skip to main content

Hé, ga je mee naar Bevrijdingspop?

“Het was zo leuk. Ik hoopte nieuwe mensen te leren kennen en dat is ook gelukt!”, reageert de 24-jarige Mike. Heb je ook zin om dit jaar naar Bevrijdingspop Haarlem te gaan? Maar weet je niet met wie je kunt gaan? Of vind je het simpelweg best een beetje spannend?

Kom dan naar de Join Us Hang Out!

Dit jaar organiseert Join Us weer een Hang Out tijdens Bevrijdingspop Haarlem op maandag 5 mei 2025, en jij kan mee! De Hang Out van Join Us is de allerleukste ontmoetingsplek voor jongeren. Je ontmoet hier andere jongeren met wie je naar de vette optredens van o.a Roxy Dekker, Rowwen Héze en Jonna Fraser & The Lions. kunt kijken.

“Ik ben voor het eerst op een festival. Ik wilde het wel eerder, maar had nooit iemand om te gaan. Ik had alleen online vrienden” – Tessa (22)

Kom je met een groepje of alleen? Dat kan allebei! Er zijn medewerkers en vrijwilligers van Join Us die je vragen beantwoorden en je in contact brengen met andere jongeren tot 17:00. Daarna kun je natuurlijk nog verder genieten van het festival. De Join Us Hang Out is er dankzij de organisatie van Bevrijdingspop Haarlem en Odido Nederland. Je herkent de Hang Out aan de 3-meter hoge Join Us vlaggen bij de hang out (via ingang B). Kan niet missen dus :)

Handig om te weten!

➡ Bevrijdingspop is voor alle leeftijden

➡ Het festival is gratis te bezoeken en start om 12:00, en tot 17.00 is de Join Us hang Out actief

➡ Eten en drinken kun je halen door muntjes te kopen (eigen consumptie is niet toegestaan)

➡ Locatie: Haarlemmerhout (park)

➡ Het terrein is goed bereikbaar vanaf Centraal Station Haarlem check ➡ Route Bevrijdingspop

➡ Meer info over Bevrijdingspop Haarlem? Check hun website ➡ Bevrijdingspop Haarlem 2025

Hé, ga je mee?

We vinden het fijn om te weten of je meegaat want dan maken we van te voren een groepsapp! Kunnen we elkaar contacten en makkelijk vinden. Wel zo handig toch! Meld je hier aan! 

Twijfel je nog? 

Lees dan eens dit topic Hoe was het bij de Join Us Hang Out op Bevrijdingspop 2023? | Join Us community (join-us.nu).

Geen reactie

Reageer